marți, 10 februarie 2009

Andrei Porfireanu

Dupa cazul socant in care handbalistul Marian Cozma a fost omorat in Ungaria, un alt caz zguduie Romania! De data asta e vorba de un fotbalist al Botosaniului, batut cu bestialitate de un grup de rromi, care au vrut sa-l jefuiasca.Fotbalistul a fost internat intr-o clinica ieseana, unde va avea nevoie de 40 de zile de ingrijiri medicale. Actionarul FC Botosani Valeriu Iftime a declarat marti ca fotbalistul Andrei Porfireanu a fost batut, duminica seara, de un grup de rromi, in fata casei din Botosani unde locuiesc mai multi fotbalisti, informeaza Mediafax.Agresorii au vrut sa-i fure ceasul si bani. Iftime a precizat ca Porfireanu a fost internat intr-o clinica din Iasi, avand maxilarul rupt si ca necesita 40 de zile de ingrijiri medicale.

Un alt fotbalist de la FC Botosani, Ovidiu Chereches, a fost batut inaintea vacantei de iarna, fiindu-i fracturat nasul. Acesta a depus plangere la Politie, dar, pana in prezent, nu a fost identificat agresorul. "Le-am spus ca nu am bani pentru ca, sincer chiar numai o suta de mii (n.r. 10 lei) aveam la mine. Le-am spus sa ma lase in pace si am dat sa plec, insa in acel moment m-au lovit, am cazut si au inceput sa dea in mine. Cred ca erau sapte, chiar opt tigani, pentru ca vorbeau intre ei in tiganeste. M-au incercuit si au dat in mine cu salbaticie. Veneau picioare si pumni din toate partile. Daca ii vad, ii recunosc", a declarat Andrei Porfireanu, informeaxa Botosani.news. "Deocamdata sunt internat. Nu stiu cind imi dau drumul. Am facut o serie de investigatii si astept rezultatele. S-ar putea sa-mi puna atela sau sirme, nu stiu inca exact", a mai spus Porfireanu.

Niciun comentariu:

Despre ce e vorba....

SaluT ! Bine ai venit pe blogul meu. Numele meu este AlecS, sunt elev la Ş.A.P.V.L.C. anul II, în prezent arbitru de fotbal - categoria I- Liga a IV-a Botoşani. Sunt pasionat de fotbal, iar din când în când, în zilele care am puţin timp la dispoziţie postez căte o ştire, o informaţie, care poate cât de cât să atragă atenţia .