duminică, 15 februarie 2009

Viitorul Liteni 5 - 4 F.C.Vorona

Astazi pe o vreme destul de urata predominanta cu vant puternic si ninsoare F.C.Vorona a intalnit in deplasare pe Viitorul Liteni , intr-un meci amical . Jucatorii din Liteni au deschis repede scorul in minutul 7 , insa pana la sfarsitul primei reprize jucatorii Voronei au intors scorul , astfel 2 - 1 avea sa fie dupa primele 45 de minute .
In repriza a doua s-a jucat mai mult pe contre , iar Viitorul Liteni a inscris de mai multe ori , scorul ajungand la 5 - 2 . Insa in ultimile 15 minute F.C.Vorona a inscris doua goluri , iar scorul final fiind : Viitorul Liteni 5 - 4 F.C.Vorona (Hluscu-30'/Cotoflea-40'/Irimia-76',90' - foto) .
Meciul a fost arbitrat de A.Sofronie , G.Tanasa si G.Iacobita .

3 comentarii:

Anonim spunea...

nu l-am vazut in echipa interului pe irimia :))

Anonim spunea...

am facut poza asta...ca asa au jucatorii de la Vorona..tricouri cu Inter ;)

Anonim spunea...

mama da ce analfabet mai esti si te mai lauzi ca esti si student la drept, dute-n spanac si invata sa scrii

Despre ce e vorba....

SaluT ! Bine ai venit pe blogul meu. Numele meu este AlecS, sunt elev la Ş.A.P.V.L.C. anul II, în prezent arbitru de fotbal - categoria I- Liga a IV-a Botoşani. Sunt pasionat de fotbal, iar din când în când, în zilele care am puţin timp la dispoziţie postez căte o ştire, o informaţie, care poate cât de cât să atragă atenţia .