joi, 2 aprilie 2009

AUSTRIA - ROMANIA 2-1


"Mă retrag, cum am zis. Îmi pare rău că mă retrag cu o înfrângere, dar asta e viaţa, mergem înainte. Am început prost şi continuăm prost, nu putem să ne revenim. Rezultatele arată că, în momentul de faţă, atât poate echipa naţională.Dacă lipsesc 2-3 jucători nu avem cu cine să îi înlocuim. Peste asta, mingea nu a vrut să intre în poartă.Cristi Tănasă mi s-a părut un jucător care, pe viitor, poate să fie un fotbalist de naţională.
Sunt emoţionat, e un moment greu, e supărare mare şi faptul că eu nu mai vin la naţională trece pe locul doi", a declarat Contra la finalul partidei.

Din pacate si vestea data dimineata pe blog nu este adevarata , astfel clasamentul este urmatorul :

1.Serbia 5 / 4-0-1 / 12-5 / 12pct

2.Franta 5 / 3-1-1 / 7-6 / 10

3.Lituania 6 / 3-0-3 / 6-5 / 9

4.Austria 5 / 2-1-2 / 7-8 / 7

5.Romania 5 / 1-1-3 / 6-10 / 4

6.Feroe 4 / 0-1-3 / 1-5 / 1

Niciun comentariu:

Despre ce e vorba....

SaluT ! Bine ai venit pe blogul meu. Numele meu este AlecS, sunt elev la Ş.A.P.V.L.C. anul II, în prezent arbitru de fotbal - categoria I- Liga a IV-a Botoşani. Sunt pasionat de fotbal, iar din când în când, în zilele care am puţin timp la dispoziţie postez căte o ştire, o informaţie, care poate cât de cât să atragă atenţia .