joi, 30 aprilie 2009

Razvan Lucescu - selectionerul Romaniei


Răzvan Lucescu spune că decizia federalilor de a-i oferi postul de selecţioner l-a luat prin surprindere.
"Acum o lună nici nu mă gândeam la ce s-ar putea întâmpla", spune Lucescu, care recunoaşte că, la începutul carierei de antrenor, nu se astepta la o ascensiune atât de rapidă.
"Trebuie să recunosc că atunci când am început cariera de antrenor, nu visam ca la 40 de ani să ajung selecţioner. Este o situaţie specială cea pe care o am eu acum, pentru că încă sunt antrenor la Braşov, iar acum o lună nici nu mă gândeam la ce s-ar putea întâmpla. Acum nu am de înfruntat doar jumătate din Braşov, ci o ţară întreagă, dar din punctul meu de vedere este o luptă frumoasă, sunt experienţe care cu siguranţă mă vor ajuta să mă dezvolt", a spus Lucescu referitor la numirea sa în funcţia de selecţioner al României.
Lucescu a comentat şi cum va decuge colaborarae sa cu FC Braşov până în vară.
"Eu acum voi discuta cu jucătorii, mi-ar fi plăcut să fie aici şi preşedintele Dinu Gheorghe şi patronul Ioan Neculaie, dar probabil că mă voi întâlni cu ei în această seară. Pentru noi este un moment foarte important pentru că trebuie să fim conştienţi că toate echipele vor juca acum cu şi mai mare ambiţie împotriva noastră şi nu trebuie să uităm că avem un obiectiv de îndeplinit".

Niciun comentariu:

Despre ce e vorba....

SaluT ! Bine ai venit pe blogul meu. Numele meu este AlecS, sunt elev la Ş.A.P.V.L.C. anul II, în prezent arbitru de fotbal - categoria I- Liga a IV-a Botoşani. Sunt pasionat de fotbal, iar din când în când, în zilele care am puţin timp la dispoziţie postez căte o ştire, o informaţie, care poate cât de cât să atragă atenţia .