joi, 1 decembrie 2011

Mihai NEŞU

Nesu, vizitat de stelisti inainte de Schalke - Steaua!

Inainte de a o sustine pe Steaua la meciul cu Schalke, stelistii s-au dus in Olanda sa-i ofere un cadou lui Mihai Nesu de Ziua Romaniei.

Un steag urias semnat de toti jucatorii nationalei si cateva bannere pentru Nesu au fost acordate de stelisti jucatorului care acum merge numai in scaun cu rotile.

"Suntem azi aici doar pentru Mihai Nesu pentru ca trece printr-un moment foarte greu. De cand s-a accidentat, am avut un mesaj pe care l-am luat cu noi la fiecare meci al Stelei, "Alaturi de Mihai Nesu", acum l-am adus aici sa-l dam suporterilor lui Utrecht" , a declarat un reprezentant al fanilor Stelei.


www.sport.ro

Niciun comentariu:

Despre ce e vorba....

SaluT ! Bine ai venit pe blogul meu. Numele meu este AlecS, sunt elev la Ş.A.P.V.L.C. anul II, în prezent arbitru de fotbal - categoria I- Liga a IV-a Botoşani. Sunt pasionat de fotbal, iar din când în când, în zilele care am puţin timp la dispoziţie postez căte o ştire, o informaţie, care poate cât de cât să atragă atenţia .